FANDOM

Grib1
Andriej Grib
Polskie imię

Andriej Grib

Rosyjskie imię

Андрей Гриб

Debiut

Trawlice

Przynależność

30px-Flaga_Rosji.jpg Federacja Rosyjska
30px-Banner_of_the_Armed_Forces_of_the_Russian_Federation_%28obverse%29.png Siły Zbrojne Federacji Rosyjskiej

Stopień wojskowy

Marszałek Federacji Rosyjskiej

Praca

Naczelny Wódz Federacji Rosyjskiej

Pseudonim

Grzybiarz

Wiek

53

Data urodzin

4 lipca 1993

Wzrost

2,02 m

Andriej Grib (rus. Андрей Гриб) jest Marszałkiem Federacji Rosyjskiej i Naczelnym Wodzem Federacji Rosyjskiej. Zasłynął wprowadzeniem demokracji do Rosji.

WyglądEdytuj

Andriej Grib jest chudym, umięśnionym, wysokim mężczyzną. Jego jasne włosy są postawione "na jeża" i wyglądają jak prawdziwe kolce. Nos Griba wygląda praktycznie jak strzałka ustawiona do dołu. Andrij posiada również bardzo oryginalne oczy. Mimo wieku 53 lat wygląda na około czterdzieści.

OsobowośćEdytuj

Andriej Grib jest bardzo spokojnym człowiekiem. Od razu widać, gdy coś idzie zgodnie z jego planem. Potrafi przekonać każdego do swoich racji kilkoma słowami nawet nie mówiąc nic szczególnego. Griba najłatwiej jest przekonać alkoholem albo grzybami, jednak nie jest skorumprowany i nie jest typem człowieka, który dla tych rzeczy, które lubi najbardziej zrobi wszystko.

RelacjeEdytuj

WojskowiEdytuj

Wobec wojskowych jest bardzo stanowczym dowódcą, aczkolwiek posiada takie uczucia jak współczucie albo rozsądek.

Pierre SchaefferEdytuj

Andriej uznaje Pierre'a za swojego bliskiego i zaufanego przyjaciela. Pierre nazywa Griba "grzybiarzem" z powodu zamiłowania naczelnego wodza do grzybów.

InniEdytuj

Władymir SzenniczEdytuj

Pomagał mu tylko dla własnych korzyści. Od razu planował zdobyć jego zaufanie i go zabić. Gdy zobaczył jak Szennicz rządzi coraz bardziej miał ochotę go wyeliminować.

UmiejętnościEdytuj

Od razu wiadomo, że jest dobrym dowódcą wojskowym. Można wziąć pod uwagę to, że jego ludzie pokonali trzy razy większe siły w czasie zamachu stanu. Co więcej mając 30 lat był już pułkownikiem.

Grib posiada też silny organizm, dlatego w małych ilość daje radę zjeść nawet muchomora sromotnikowego, który z resztą mu smakują.

HistoriaEdytuj

PrzeszłośćEdytuj

Przed wojną[1]Edytuj

Andriej Grib urodził się 4 lipca 1993 w średnio zamożnej rodzinie z Sankt Petersburga. W wieku czterech lat zjadł kawałek muchomora sromotnikowego i ponoć to jedynie nieznacznie wzmocniło go na trujące grzyby. Z tego powodu długie lata tak trenował swój organizm.

W wieku 16 lat dobrowolnie zaciągnął się do wojska fałszując swoje dokumenty i podając, że ma 19 lat. Do lipca 2008 posiadał już stopień starszego sierżanta. W 2008 brał udział w wojnie w Osetii Południowej i powrócił jako starszy sierżant sztabowy. Przez kolejne kilkanaście lat wspinał się po szczeblach kariery i w 2024 został generałem.

III wojna światowaEdytuj

Gdy wybuchła wojna Andriej Grib posiadał stopień generała pułkownika (opdowiednik polskiego generała broni). pojawia się w czasie zamachu Szennicza. Gdy ten zamach się udaje Grib otrzymuje stanowisko Marszałka Federacji Rosyjskiej.

Gdy Pierre przedstawił pomysł miotacza obezwładniającego to Grib jako pierwszy go zaakceptował. Pod koniec przejął zwierzchnictwo nad Magica Składem.

Po wojnieEdytuj

Grib uwolnił Elvirę i zaprzyjaźnił się z Pierre'em. Razem zaplanowali dokładnie jak zabić Szennicza. Do mleka dodali mu truciznę, której w trakcie sekcji zwłok nie było już w organiźmie. Grib został naczelnym wodzem. Od razu zaczął reformy służb zdrowia, wojsk, polityki i innych rzeczy. Do 2038 już istniała demokracja i niezależna prasa. W 2039 Grib zreformował nawet konstytucję, jednak większość pozostało w stanie z 2026.

Saga Moskwa Edytuj

Wiadomość o Askerlerach Edytuj

Do Griba dzwoni telefon. Marszałek odbiera. Rozmówcą okazuje się być Pierre. Ten opowiada o askelrerach i ich umiejętnościach. Zaskoczony Grib mówi, że chce zobaczyć nastolatków, więc mają przyjecieć do Moskwy.

Przypisy

Zobacz teżEdytuj