FANDOM

75px-Brak.png Na tej stronie znajduje się za mało obrazków. Dopieść ten artykuł kilkoma plikami graficznymi.
Dom Pierre'a Schaeffera
Debiut

Trawlice

Nazwa oryginalna

Trawlice, dom 2

Przywódca

Pierre Schaeffer

Status

Budynek mieszkalny
Baza wojskowa

Waluta

rubel

Liczba mieszkańców

5

Dom Pierre'a Schaeffera to budynek we wsi Trawlice, w gminie Łubawia, pod adresem 2. Jest to budynek przeznaczony do potrzeb mieszkalnych, nieoficjalnie jest to tajny ośrodek wojskowy askerlerów. Dom jest wybudowany przez Jakuba Toporskiego z pomocą Magii Kamienia.

Położenie Edytuj

Budynek "Trawlice 2" jest położony na podwórku przy trasie wojewódzkiej 144. Na mapie Trawlic znajduje się on na północ wsi, 200 metrów od północnego wyjazdu ze wsi i 700 metrów od południowego.

LokalizacjeEdytuj

PomieszczeniaEdytuj

  • Pokój Ulricha - wyposażony jest w biurko, na którym Ulrich tworzy projekty swoich mieczy, łóżko z ozdobną szablą nad nim.
  • Pokój Adama - wysosażony jest w biurko, na którym Adam tworzy projekty swoich broni planych, łóżko z ozdobną strzelbą nad nim.
  • Pokój Darii - wyposażony jest w biurko schowane w szafie.
  • Pokój Alexy - wyposażony jest w biurko i podstawkę do nut, na której Alexa robi swoje obliczenia oraz łóżko.
  • Pokój Pierre'a - z pewnością jest, ale nie został ukazany.
  • Łazienka - jest ona na górze.
  • Salon - został wykonany przez Alexę. Znajduje się on na dole

Podwórko Edytuj

Podwórko przed domem Pierre'a jest otoczony kamiennym murkiem o wysokości około 1,20 metra. Wykonawcą murku był Jakub Toporski.

Plac ćwiczeniowyEdytuj

Plac ćwiczeniowy jest umieszczony na podwórku za domem, nie jest widoczny dla sąsiadów z powodu otacząjących go drzew.

Historia Edytuj

Jakub buduje dom pierra

Jakub buduje dom askerlerom i Pierre'owi

Dom został wybudowany przez Jakuba Toporskiego, który użył do tego Magii Kamienia. Alexa zrobiła salon, Ulrich elektrykę. Prace Adama i Darii nie są znane. Każdy mieszkaniec sam sobie musiał urządzić pokój.

Mieszkańcy Edytuj

Mieszkańcy Domu Pierre'a Schaeffera
Pierre1
Alexa1
Ulrich1
Adam1
Daria1
Pierre Schaeffer Alexandra Schaeffer Ulrich Knoten Adam Orzechowski Daria Krajewska

Nawigacja Edytuj