FANDOM

Magia (ang.Magic; łac.Magica; rus.Магия, Magija) jest nadprzyrodzoną umiejętnością umożliwiającą manipulowanie nad danymi obiektami (np. prąd, gazy, woda). Cztery magie polegają na kontrolowaniu danego elementu przyrody (powietrze, woda, kamień, ogień), a drugie cztery polegają na kontrolowaniu innych elementów (elektryczność, metale, czas). Każda magia posiada pięć poziomów zaawansowania (wyjątkiem jest Magia Czasu, która ma cztery).

Każde zapanowanie nad Magią polegają na poruszeniu daną częścią ciała (głównie ręce i nogi).

MagieEdytuj

Magia PowietrzaEdytuj

Główna strona: Magia Powietrza

Magia Powietrza pozwala panować nad gazami. Już na pierwszym poziomie istnieje możliwość panowania nad azotem, który stanowi 78% powietrza. Magia Powietrza jest średniej siły ofensywą i bardzo dobrą defensywą.

Magia WodyEdytuj

Główna strona: Magia Wody

Magia Wody skupia się na opanowaniu wody, lodu i pary wodnej. Jest to prawdopodobnie najbardziej uniwersalna z Magii. Jest zarówno ofensywna, jak i defensywna, a w obu przypadkach jest niezwykle silna.

Magia KamieniaEdytuj

Główna strona: Magia Kamienia

Magowie Kamienia jest bardzo uniwersalną zdolnością - silnie ofensywna może zostać wykorzystana defensywnie. Magowie Kamienia panują nad wieloma skałami. Jakub Toporski stworzył tzw. styl kija, czyli własny styl walki dla Magów Kamienia.

Magia OgniaEdytuj

Główna strona: Magia Ognia

Magia Ognia jest najbardziej ofensywną zdolnością magiczną, jednakże istnieją techniki defensywne. Na piątym poziomie Magowie Ognia mają ciało przystosowane tak, że niemal nie mogą doznać poparzeń.

Magia CzasuEdytuj

Główna strona: Magia Czasu

Magia Czasu jest magią ofensywną i defensywną. Polega na panowaniu nad czasem swojego ciała.

Magia MetaluEdytuj

Główna strona: Magia Metalu

Magia bardzo podobna do Magii Kamienia, aczkolwiek jest bardziej defensywna. Magowie Metalu w dodatku nie rozbijają (jak Magowie Kamienia) a zginają swój element.

Magia ElektrycznościEdytuj

Główna strona: Magia Elektryczności

Magia Elektryczności pozwala na panowanie nad prądem w niemal każdej postaci (np. błyskawicy). Wielu Magów doznaje obrażeń przy używaniu niektórych technik. Jest to magia jedynie ofensywna i nie posiada defensywnych technik.

Magia FantomuEdytuj

Główna strona: Magia Fantomu

Jest to magia defensywna i nie ma wielu technik. Magia Fantomu opiera się głównie na przechodzeniu przez ściany. Istnieje jednak też zdolność przezroczystości, niewidzialności i tworzenie fantomów (hologramów).

UżytkownicyEdytuj

KazeliciEdytuj

Główna strona: Kazelici

Założycielem Kazelitów był członek Magica Składu nadporucznik Mariusz Kazel. Opracował on środek pozwalający zmanipulować umysł człowieka i postanowił stworzyć armię Magów, która by podbiła świat. Obecnie wśród Kazelitów jest ponad 2500 Magów z całej Federacji Rosyjskiej oraz Niemiec.

Znani Magowie wśród KazelitówEdytuj

Wojsko rosyjskieEdytuj

Główna strona: Siły Zbrojne Federacji Rosyjskiej

Wojsko rosyjskie pierwszy raz natknęło się na Magię w czasie, gdy Pierre Schaeffer chciał wyjechać z Rosji, gdy wybuchła III wojna światowa. Dwóch szeregowców postrzeliło mu plecy, jednak ten został odratowany. Pierre został odratowany, jego narzeczoną Elvirę zamknięto w więzieniu. Temat Magii był tajną sprawą wojskową i by otrzymać powołanie do badań potrzebny był stopień oficerski i wysoki tytuł naukowy. Oddział nazwał siebie Magica Skład, a w nim byli tylko: Kazel, Ksantam i Szujski.[1]

Pierre SchaefferEdytuj

Główna strona: Pierre Schaeffer

Pierre jest odkrywcą Magii i jej pierwszym użytkownikiem. Posiada piąty poziom Magii Wody. Wszystkimi odkryciami dzieli się ze swoim przyjacielem marszałkiem Gribem i wojskiem.

Lista Magów w wojsku rosyjskimEdytuj

AskerlerzyEdytuj

Główna strona: Askerlerzy

Alexa od urodzenia jest Magiem Wody, zdolność odziedziczyła po ojcu. Ulrich, Adam i Daria z Magią zapoznali się w wieku około czterech lat u Kazelitów. Jakub zaś przypadkiem poznał Pierre'a i został Magiem Kamienia. Później askerlerzy dołączyli do wojska rosyjskiego.

CiekawostkiEdytuj

  • Główną inspiracją dla Maceda były zdolności tkania z amerykańskiego serialu animowanego Awatar: Legenda Aanga.

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Rozdział 7: Ciężkie słowo

Zobacz teżEdytuj