FANDOM

Magia Elektryczności

Magia Elektryczności
Debiut

Ku wolności

Obiekt

wyładowania elektryczne

Nazewnictwo
Język rosyjski

Магия Электроэнергии
Magija Elektroenergii

Język angielski

Electricity Magic

Język łaciński

Magica Electricam

Magia Elektryczności jest jedną z ośmiu Magii, która bazuje na panowaniu nad elektrycznością w niemal każdej, umożliwia także przenoszenie prądu poza przewodnikami (na przykład w powietrzu).

Nazwa Edytuj

Roboczą nazwą tej zdolności była Magia Światła z której autor zrezygnował. Obecnie inne poprawne nazwy dla Magii Elektryczności to:

  • Magia Prądu (rus.магия Волшебная, Magija Wolszebnaja; ang.Electricity Magic; łac.Magica Electricam)
  • Magia Piorunów (rus.магия молнии, Magija Molnii; ang.Lighting Magic; łac.Magica Fulgur)

MożliwościEdytuj

PoziomyEdytuj

Z każdym poziomem można panować nad określonym napięciem elektrycznym i natężeniem prądu.

  1. 10 KC (kilokulombów). Ponadto Mag może wytworzyć i zwiększyć siłę, a zmniejszenie zachodzi w minimalnych efektach. Mag Elektryczności na tym poziomie może dokładnie przewodzić piorun po powietrzu.
  2. 1 MC (106 C). Mag Elektryczności na tym poziomie może już zniwelować siłę prądu do zera.
  3. 1 GC (109 C). Mag Elektryczności na tym poziomie może dokładnie przewodzić każdy prąd po powietrzu.
  4. 100 GC (1011 C)
  5. 1 TC (1012 W)

Możliwości indywidualneEdytuj

nieznane

SłabościEdytuj

  • Dotykanie piorunów w czasie strzelania nimi może spowodować poparzenia
  • Na pierwszym poziomie Mag może wytworzyć i zwiększyć siłę, a zmniejszenie zachodzi w minimalnych efektach. Nieliczni mogą ją zniwelować do zera. Mag Elektryczności na tym poziomie może jednak dokładnie przewodzić piorun po powietrzu.

Zobacz teżEdytuj