FANDOM

Magia Wody

Magia Wody
Debiut

Ku wolności

Obiekt

tlenek wodoru

Nazewnictwo
Język rosyjski

Магия Воды
Magija Wody

Język angielski

Water Magic

Język łaciński

Magica Aqua

Magia Wody jedna z ośmiu Magii polega na panowaniu nad tlenkiem wodoru w każdym staniu skupienia zależnie od poziomu umiejętności oraz zdolności indywidualnych.

MożliwościEdytuj

Z każdym poziomem dochodzą nowe możliwości. W dodatku te z poprzednich poziomów są silniejsze niż na poprzednim. Dodatkowo istnieją możliwości indywidualne.

PoziomyEdytuj

  1. Na tym poziomie można jedynie panować nad wodą w stanie ciekłym.
  2. Na tym poziomie można już dokonywać procesów topnienia i krzepnięcia tlenku wodoru. Jest też możliwość panowania nad wodą w stanie stałym, czyli lodem.
  3. Na tym poziomie można dokonywać procesów parowania i skraplania. Istnieje również możliwość panowania nad wodą w stanie gazowym, czyli parą wodną.
  4. Tu już można dokonywać procesów sublimacji i resublimacji.
  5. Możliwość wytwarzania wody z tlenu i wodoru zawartego w atmosferze oraz rozbijania cząsteczek wody na cząsteczki tlenu oraz wodoru.

Możiwości indywidualneEdytuj

  • Pierre Schaeffer - panowanie samym umysłem bez koniecznego dla innych poruszania ciałem.

SłabościEdytuj

  • Z nieznanych przyczyn nie można panować nad krwią. Podejrzewa się, że to z powodu białek.
  • Panowanie nad roztworami wodnymi danych substancji zależy od poziomu. Tym samym przykładowo roztwór wodny etanolu może kontrolować Mag Wody na poziomie trzecim, wody morskiej na poziomie pierwszym a kwasu mrówkowego na poziomie piątym. Ponoć kontrolowanie wody morskiej jest łatwiejsze niż wody słodkiej.

NawigacjaEdytuj