FANDOM

Poprzednia:

Sota kontra Kurnev

Następna:

Jakub Toporski kontra Cquel

Ulrich Knoten, Adam Orzechowski i Daria Krajewska kontra Sota
Saga:

Saga Moskwa

Data:

12 kwietnia 2046

Miejsce:

Centrum Szkoleniowe Kazelitów w Szczecinie

Wynik:

Zwycięstwo askerlerów

Kombatanci
Moce i Umiejętności
Straty

Ciało Ulricha lekko porażone prądem

  • Ciało Soty porażone prądem
  • Ręka Soty wrośnięta w ścianę
Ulrich Knoten, Adam Orzechowski i Daria Krajewska kontra Sota jest to walka, która miała miejsce między kazelickimi dezerterami z oddziału Askerlerów Ulrichem Knotenem, Adamem Orzechowskim i Darią Krajewską, a Kazelickim snajperem Sotą.

Prolog Edytuj

Po tym jak askerlerzy pokonali Kurneva[1], ten został zabity przez Sotę.[2] Snajper uznał Kurneva jako bezużytecznego i oznajmił askerlerom, że skończą tak samo.

Przebieg Edytuj

Zdenerwowany Adam użył techniki Feniks. Sota wycelował pistolet w Adama. Mag Ognia zrozumiał powagę sytuacji, gdy w ułamku sekundy Sota stanął przed nim i przystawił pistolet obok głowy. Ulrich w obronie przyjaciela użył ataku Kuli Elektry. Sota z pomocą techniki Speedrun pojawił się za Ulrichem i przystawił mu pistolet do czoła. Ulrich zjonizował powietrze i przeprowadził przez siebie prąd za pomocą Przewodnika. Następnie Daria kopnęła Sotę i z użyciem Przenikania wsadziła rękę Soty w ścianę i tam zostawiła. [3]

Następstwa Edytuj

Mala wielka ucieczka

Efekt wybuchu PB-7

Daria stanęła na rękach i z pomocą swojej indywidualnej zdolności doskoczyła na wysokość sześciu metrów dzięki czemu udało jej się uciec jako pierwszej z Centrum Szkoleniowe Kazelitów w Szczecinie i zyskać wolność. Następnie Jakub i Pierre z pomocą ładunku PB-7 wysadzili warstwę gleby i metalu. [4]

Przypisy

  1. Rozdział 1: Ku wolności, strony 5-9
  2. Rozdział 1: Ku wolności, strona 10
  3. Rozdział 1: Ku wolności, strony 11-15
  4. Rozdział 1: Ku wolności, strony 16-24

Nawigacja Edytuj